28.2.2015

Kolme kuvaa wanhoista

IMG_7511 kopio IMG_7514 IMG_7515 kopio
Mulla on nyt kaks viikkoa ollut uusi tietokone ja koko tän ajan oon taistellut photoshopin, kuvien ja bloggerin kanssa, koska kuvia en saanut millään blogiin asti niiden laadun kärsimättä pahasti. Onneksi vihdoin sain poikaystävän isoveljeltä apua tähän ja voin taas palata postailemaan normaalisti :-)
Päätin julkaista vielä nämä kolme kuvaa wanhojen tansseista, jotka otin ennen itse tanssien alkamista. Kalansilmällä saa kyllä ihan eritavalla ikuistettua sitä tilanteen tunnelmaa kuin millään muulla objektiivilla. Harmi etten räpsinyt enempää kuvia, mutta niinhän siinä aina käy, että jälkeenpäin saa harmitella kuinka laiska oli kuvaamaan. 
Hiihtoloman vietin lähestulkoon kokonaan sängyn pohjalla inhottavassa flunssassa, mutta mukavan rento loma tuli siitä huolimatta vietettyä ! Onneksi suunnitelmissa ei ollut ollutkaan muuta kuin juuri nukkumista, joten ne eivät sairastumisesta miksikään muuttuneet. Tallilla oli tosin ollut tarkoitus käydä monenakin päivänä ja ratsastamassakin ihan kaksi kertaa, mutta ne täytyi jättää välistä. 
Loman jälkeen oli aivan kamala palata koulun normaaliin arkeen, kun tanssitkin oli jo takana päin eikä niiden harjoitukset enää olleet lyhentämässä päivien pituutta. Unirytminkin olin saanut lomalla ihan täysin käänteiseksi, joten väsynyt viikko on nyt takana. Onneksi oon saanut arkipäiviin hyvän rytmin aikaan ja joka päivälle on jotain tekemistä. Maanantaina käyn ratsastamassa, tiistaina ja torstaina muuten vain tallilla auttamassa, keskiviikkona salilla, perjantain vietän täysin Santerin kanssa, lauantaina ja sunnuntaina vaihtelevasti tallilla / salilla / kouluhommia / kustomointia jne. Mulle sopii paljon paremmin, että viikot on täynnä mukavaa tekemistä kuin että koulun jälkeen ei olisi mitään ohjelmaa. Kun näin vielä oli, nukahdin mä suoraan koulusta pariksi tunniksi, en jaksanut tehdä mitään mitä olisi pitänyt ja stressiä oli paljon enemmän. Nyt energiaa riittää paljon paremmin kaikkeen, vaikka tekemistä onkin enemmän. 
Koska mun arkipäivät tosiaan on aika kiireisiä, niin pitäs kantaa kameraa enemmän mukana eikä yrittää järjestää aikaa kuvaamiselle erikseen - sitä kun ei pahemmin ole. Mä tiedän kuitenkin tarkalleen millaisia postauksia ja kuvia haluan täällä julkaista, joten pitäisi vaan saada aikaiseksi sellaisia toteuttaa. Tähän postaukseen mä olen kuitenkin kirjoittanut jo aivan tarpeeksi eikä kukaan taida edes jaksaa lukea tänne asti, joten tähän on nyt varmaan ihan hyvä lopettaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti