1.3.2015

I think we're like the wind and sea

IMG_7829 kopio

Tänään on ollut samanlainen mukava sunnuntai, kun aina on. Puolenpäivän aikoihin tuli kotiin Santerin luota ja päädyin leikkimään kameralla sekä photoshopilla. Hoidin myös marsut, joista toinen oli ihan kylvyn tarpeessa ja hamsterin häkkikin piti siivota. Jokainen mun päivä on nykyään niin täynnä eläimien kanssa puuhailua, mutta en valita ! Sitähän mä tulevaisuudessakin kuitenkin haluan tehdä :-)
Kouluhommat mulla on vielä tekemättä, joten ne pitäis seuraavaks hoitaa pois alta. Tässä jaksossa oon varmaan ensimmäistä kertaa ikinä jaksanut tehdä kaikki läksyt ja muutenkin panostaa kouluun kunnolla. Ihanaa huomata miten hyvä fiilis ja mukavasta tekemisestä saatu energia auttaa myös koulun kanssa. Tällä hetkellä mulla on elämässä kaikki mitä mä tarvitsen ja oon älyttömän onnellinen. 
Nyt kuitenkin niiden vielä tekemättömien hommien pariin, joten pitäkää hauska viikko huomisesta alkaen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti