3.3.2015

Rainy Tuesday

IMG_7918 IMG_7925 kopio IMG_7926 kopio kopio
Päivä alkoi aika masentavasti, kun myöhästyin bussista ja siten myös ensimmäiseltä tunnilta. Olin koko koulupäivän todella väsynyt ja koulun jälkeen suututti bussille kävellessä, kun satoi vettä, oli kylmä, nälkä ja väsynyt olo. Kotona muhun iski kuitenkin jokin ihmeellinen energiapuuska minkä seurauksena innostuin siivoamaan ja ehdinkin tallille jo neljältä ! Viimeistään tallilla fiilis parani huomattavasti ja kiva, kun ehdin sieltä nyt myös vähän aikaisemmin kotiin. 
Kuvissa näkyy muutamia mun tän hetken suosikkijuttuja, kuten macin meikkivoide, jonka ostin wanhojen tansseja varten, mutta oon tietenkin välillä muutenkin käyttänyt. Daniel Weillingtonin kello on ollut joka päiväisessä käytössä joulusta lähtien. Sopii joka asun kanssa ja oon jopa oppinut kattomaan siitä ihan sitä aikaakin, vaikka ajattelin että en koskaan niin tekisi, kun on kuitenkin kännykät ja muut. Punainen huulipuna kuuluu suosikkeihin aina ja tuo Gina Tricotin on ollut todella hyvä. 
Huomenna on salipäivä ja tallille meen seuraavan kerran torstaina. Tänään tajusin vasta kunnolla, että mulla on tässä jaksossa kahdeksan kurssia, joista jokainen vaatii kamalasti töitä ja lukemista. Kolme viikkoa aikaa koeviikkoon ja pieni stressi alkaa iskemään. Selviäminen tästä kaikesta työmäärästä tuntuu mahdottomalta, mutta pakko vain yrittää parhaansa. 
Toivottavasti huomenna olisi hyvä päivä aamusta alkaen - teillä kanssa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti