21.7.2015

That can't be defeated

IMG_9712
"Loma on lähtenyt mukavasti käyntiin aurinkoa ottamalla. Oon myös erittäin ylpeä itestäni, sillä sain jo aloitettua bilsan kirjoituksiin lukemisen (kerrankin ajoissa jossain asiassa). Hyvät ilmat ovat saaneet aikaa vietetyksi paljon myös tallilla. Nyt tosin näyttää, että sää on vähän huonontunut ja forecan 10pvn sääennuste näyttää aika masentavalta.."
Näin mä olen kirjoittanut aivan loman ensimmäisinä päivinä tähän postaukseen, joka sittemmin on jäänyt kokonaan julkaisematta. Puolentoista kuukauden päästä voin kertoa bilsan lukemisen tyssänneen siihen ensimmäiseen kappaleeseen, samoin kuin hyvien säiden jääneen vain sille yhdelle viikolle. Tallillakaan en ole käynyt moneen viikkoon, mikä on outoa verrattuna siihen, että ennen lomaa pyörin siellä monta kertaa viikossa. Mulla alkoi kesätyöt kahden lomaviikon jälkeen ja ne ovat vieneet multa kaiken ajan, voimat ja motivaation tehdä mitään muuta kuin itse töitä ja nukkua. Työt ovat tarkoittaneet puoli kuudelta heräämistä ja raskaimpina päivinä kello viiteen illalla työskentelyä, mutta viimeisimmt viikot ovat onneksi olleet vähän helpompia ja tänäänkin pääsi lähtemään töistä jo ennen yhtä. Koska kirjoituksiin lukemiselle on jäänyt niin vähän aikaa (ei yhtään), alan olla jo hieman kauhuissaan ja paniikissa, että kuinka ne tulee sujumaan. Niin korkealle kuitenkin yritän tähdätä, että edellisenä iltana lukeminen ei tule riittämään mihinkään. 
Edelliseen kappaleen perusteella mun kesä vaikuttaa kuluneen todella tylsästi ja masentavasti, mutta ei se niin ole ! Mulla on oikeasti ollut kiva kesä ja joka viikonloppu on tullut vietettyä aikaa kavereiden kanssa. Ollaan oltu mökkeilemässä, valvottu kokonaisia öitä ja eletty niin kuin kesällä kuuluukin. Uimassa mä en tosin ole vieläkään onnistunut käymään. Aivan liian kylmiä vesiä siihen, että viitsisin kiduttaa itseäni sinne menemällä :-D
Vähän blogin herättelyä eloon kesäunilta - saa nähdä milloin seuraavan kerran palaan postailemaan, mutta muistakaa kaikki nauttia viimeisistä lomaviikoista !

// Muokkasin blogin ulkoasua muutama päivä taaksepäin. Näyttääkö tämä kenenkään muun silmään hyvältä ? Itse ainakin tykkään, joten tämä saa nyt pysyä jonkin aikaa :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti