18.3.2016

Candy K & 22

Mä olen ollut innoissani näistä siitä asti, kun ensimmäiset kuvat meikeistä julkaistiin. Tiesin, että ennemmin tai myöhemmin tuun näitä itselleni hankkimaan, mutta päädyin ostamaan vasta, kun tuo uusin sävy eli 22 tuli myyntiin. Sen kaveriksi oli vaikea valita lopuista sävyistä kivoin, mutta päädyin Candy K:eihin, sillä se oli vaihtoehdoista parhain sävy joka päiväiseen arkiseen meikkiin. 
IMG_2690 kopio
Monet on valittanut, kuinka näihin on liian vaikea päästä käsiksi ja hintaa on liikaa. Mä en itse allekirjoita väitteistä kumpaakaan, sillä mulla ei ollut mitään vaikeuksia ehtiä omiani ostamaan. Menin sivuille vähän ennen tuotteiden tulemista myyntiin, ja lopulta sain tilauksen tehtyä alle minuutissa ilman ongelmia. Tilausvahvistus tuli sähköpostiin seuraavana päivänä, ja tieto paketin olemisesta matkalla muutama päivä perässä. Kaiken kaikkiaan taisi kestää hiukan alle pari viikkoa, että paketti saapui Suomeen ja jäi tulliin.. No, ei siinä sitten muuta voinut, kuin maksaa tullit ja odottaa, että meikit saapuisivat vihdoin ja viimein ihan kotiin asti. 
Hintakaan ei tosiaan mun mielestä näillä ole mitenkään kova - 29 dollarilla saa kuitenkin sekä huultenrajauskynän, että itse nestemäisen huulipunan. Meikit on todella laadukkaita pakkauksesta sisältöön, ja iso plussa on, ettei niitä ole testattu eläimillä, ja ovat yhtä lukuunottamatta vegaanisia! Tietenkin näin ulkomaille tilatessa hinta nousee postikuluilla ja tulleilla, mutta edelleen loppusummankin kanssa pidän näitä  täysin hintansa arvoisina. 
IMG_2696
Kuten mainittua, jokaiseen sävyyn kuuluu nestemäinen huulipuna ja siihen sopiva huultenrajauskynä. Huultenrajauskynä on ihanan pigmenttinen ja pehmeä, mutta ei kuitenkaan leviä vaan rajaaminen on tuon kanssa helpointa ikinä. Mä en kovin monia huultenrajauskyniä omista, mutta nää on kyllä varmasti parhaat mitkä multa pitkään aikaan tulee löytymään. 
Itse huulipunissa on aika voimakas tuoksu, mutta ei onneksi kuitenkaan sellainen inhottavan teollinen, mihin joidenkin huulimeikkien kohdalla on tullut törmättyä. Mun mielestä näissä tuoksuu vanilja ja kirsikka kivan pehmeästi, vaikka en jälkimmäisen tuoksusta kamalasti pidäkään. Huulipunan levittäminen huuliin on kanssa hirmusen helppoa, ja huulten rajat jää nätin tasaisiksi. Näitten paljon ylistettu koostumus on kyllä myös jokaisen kehun ansainnut, sillä yhteenkään toiseen näin kevyeeseen ja pehmeeseen, mutta mattapintaiseksi kuivuvaan, nestemäiseen huulipunaan en oo vielä törmännyt. Huulet tuntuu siltä, kun niissä ei olisi meikkiä ollenkaan. 
Koska nää ilmeisesti tulee samalta tehtaalta Colourpopin meikkien kanssa, on puhuttu paljon, että nää olisi ihan sama tuote kuin colourpopin nestemäiset huulipunat, mutta vain eri pakkauksella ja kalliimmalla hinnalla varustettuna. Tilasin jonkin aikaa sitten noita colourpopin huulipunia, ja heti kumpiakin kokeilleena voi todeta, että ihan eri tuotteesta on kyse. Vaikka ne colourpopin omat on hintaansa nähden todella hyviä, on ne paljon huulia kuivattavampia eikä jälki oo yhtä tasaista ja kaunista. Kylien huulipunat myös pysyy huulilla paljon kauemmin, ja kuluessaan kuluvat huulilta nätisti vähitellen haalistuen.
IMG_2695
Mun kalpealla talvi-iholla Candy K näyttää suhteellisen tummalta lämpimän sävyiseltä nudelta, mutta yhtään vaaleampaa sävyä mä en arkikäyttööni olisi kaivannutkaan. Uusinta myynnissä ollutta sävyä eli 22:ta mä kuvailisin tummaksi, lämmisävyiseksi oranssiksi. Kyseessä ei mun mielestä ole mikään kirkas oranssi niin kuin mä ainakin aluksi oletin, vaan vähän "likaisempi", ruosteinen sävy. Nää huulipunat on kyllä siitä mielenkiintoisia, että nää tuntuu näyttävän jokaisen huulilla ihan eri sävyisiltä. Oma ihonväri vaikuttaa tietenkin paljon, ja kiva nähdä sitten myöhemmin, miltä nää mun ruskettuneilla kasvoilla näyttääkään.
Mä koitin tehdä tän postauksen sellaiseksi, että tästä olisi mahdollisimman paljon apua kaikille, jotka näiden tilaamista on harkinnut. Itse mä en löydä näistä tuotteista mitään huonoa, ja oon ollut kaikkeen vain todella tyytyväinen. Heittäkää kommenttiboxiin kysymyksiä, jos jotain unohdin mainita ja kertokaa, mistä sävyistä te haaveilette? Mun on ehdottomasti saatava seuraavaksi käsiini Dolce K ja True Brown K!

6 kommenttia:

  1. oih ehkä on kuitenki pakko tilata joku itelle, haha :-) Luulempa että klikkaan itelleni kotiin ton Dolce Kn sit kun tulee taas myntiin. Tosi kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on aika vaikea vastustaa :-D Dolce K täytyy saada tännekin, kunhan lompakko on ensin toipunut näistä kahdesta, haha.

      Poista
  2. jääkö se tuote aina varmasti tulliin? ja paljonko tulli about maksoi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei jää varmasti, toisilla on jäänyt, toisilla ei! 16e maksoi tullit, kun kaksi lipkittiä ostin :-)

      Poista
  3. Siis oon himoinnut noita kylien lip kit tuotteita ikuisuuden!Oikeasti ne värit ja laatu on jotain niin täydellistä että mun on varmaan ihan pakko ostaa edes yksi!❤Mutta voisitko valaista minua tyhmää että miten tietää milloin tuotteita tulee myyntiin? Kiva jos vastaat:) PS.liityin lukijaksi❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tosiaan on! Kylie ilmoittaa aina sovelluksessaan / instagramissaan, kun uusia tulee myyntiin. Kannattaa seurata instagramissa sellaista käyttäjää kuin; nadiaidder, joka infoo kaikesta mahdollisesta noihin liittyvästä, just myyntiajankohdat yms. Kiitos, kiva jos blogi miellyttää <3

      Poista