5.3.2016

Two favorites from Lush

from lush
roms lush
Nää Lushin tuotteet on ollut mulla käytössä joulusta asti, ja ovat siinä ajassa nousseet sellaisiksi suosikeiksi, että näistä luopuminen voisi nyt olla vaikeaa. Kumpikin on aika iso osa mun ihonhoitorutiinia siinä mielessä, että näiden lisäksi ihon hoitoon käytän vain vettä ja rasvaa. 
Cup o'coffee on ihanan virkistävä kasvonaamio, jonka jälkeen iho tuntuu ihan uskomattoman pehmeältä. Finnejä mulla on enää todella harvoin, mutta muutamia pieniä punaisia näppyjä naamio rauhoittaa ja pienentää. Samoin naamio tuntuu myös tasoittavan ihon väriä eli vähentää enimmäkseen punaisuutta. Nimensä mukaisesti naamio tuoksuu kahvilta, ja haju oli alkuun mun mielestä liian vahva, vaikka kahvin tuoksusta muuten pidänkin. Muutaman käyttökerran jälkeen hajuun kuitenkin tottui ja nyt naamion tuoksu on musta todella miellyttävä.
Min Julips huultenkuorinta-aine pitäisi löytyä jokaiselta, joka tykkään mintusta ja kenen huulet tuppaavat kuivumaan kuten omani. Mä en rehellisesti sanottuna tiedä mitään, mikä tuoksuisi ja maistuisi yhtä hyvältä kuin tuo kyseinen sokerinen aine. Samalla se tietenkin toimii todella hyvin tarkoitukseensa, eli kuivuneiden huulten pelastamiseen. Edellisessä postauksessa mainitsinkin, kuinka oon ihan rakastunut nestemäisiin huulipuniin. Nehän ovat useimmat tunnetusti huulia kuivattavia, eikä ne kovin näteiltä näytä, jos levittää jo valmiiksi kuivien huulten päälle. Tällä kun kuorii huulet ensin, on ne valmiit mille tahansa huulipunalle!
Näistä kahdesta suosikeista täytyi teille tässä välissä vinkata. Mulla on pari muutakin Lushin tuotetta käytössä, mutta näihin oon ollu kaikista tyytyväisin. Löytyykö teiltä omia suosikkeja Lushin tuotteista ?

2 kommenttia:

  1. Toi Cup o'coffee on ollu ostoslistalla jo todella kauan kun kaikki puhuu siitä niin paljon hyvää! Kai se on pakko hakee itelle ja kokeilla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kannattaa kokeilla! Mäkin muiden suosittelemana tuon hankin, ja on munkin iholle sopinut paremmin kuin hyvin :-)

      Poista