6.4.2016

Breakfast time

IMG_2761
Tänään oli ihana herätä keväiseen auringonpaisteeseen ja huomata, että lämpötila oli kohonnut ulkona yli kymmenen asteen. Parvekkeella oli lasien takana niin lämmin, että aamupala tuli syötyä siellä ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Mä oon aina ollut maitoallerginen, mutta jossain vaiheessa siedätin itteni maitoon niin, että söin oikeestaan ihan kaikkia maitotuotteita pitkään normaalisti ilman ongelmia. Nyt oon kuitenkin joutunut jättää maidon taas pois niin, että juusto on ainut maitotuote mitä syön ja mistä en myöskään aio luopua ellei ihan pakko ole. Koska maidottomuus ei parantanut oloa, rupesin myös gluteenittomalle ruokavaliolle, sillä oon ollut myös muutamille viljoille allerginen. Siksi mun aamupala koostuu nykyään soijajugurtista ja -juomasta, sekä gluteenittomasta leivästä, nam. Mahdollisimman paljon hedelmiä pitää myös saada syötyä heti aamusta ja vihannekset on siitä kivoja, että ne saa jakaa pupujen kanssa. Löytyykö ruudun sieltä puolelta muita erityisruokavaliota noudattavia?
IMG_2763
Mä oon ollut viimeaikoina todella stressaantunut ja sen seurauksena uupunut. Mullahan ei tällä hetkellä oo mitään tekemistä eikä päivärytmiä, kun koulut on tän kevään osalta ohi ja työt ei oo vielä alkanut. Pidemmän päälle tää tekemättömyys ei sovi mulle ollenkaan ja aikaa stressaantua kaikesta mahdollisesta on liikaa. Mun on myös tosi vaikee saada mitään aikaan, kun on kerennyt tottumaan, ettei mitään tarvitse tehdä. Olisihan mulla esim. autokoulun teoriakokeeseen lukemista ja syksyn yo-kokeisiin valmistautumista (tälläkertaa vois aloittaa kunnolla ajoissa), mutta jostain pitäisi saada energiaa ja motivaatiota niiden aloittamiseen. Onneksi just kevään ja auringon myötä piristyy lähes kaiken suhteen, ja oon stressaamisestakin jo vähän päässyt eroon. 
IMG_2766
Koko aamupäivä on mennyt tässä koneen ääressä, joten nyt taitaa olla aika nousta ja alkaa hoitamaan asioita pois to-do-listalta. Aurinkoista loppuviikkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti