20.4.2016

Kiireen keskeltä

IMG_3005
Moikka taas! Viime postauksessa puhuin muistaakseni siitä, kuinka mulla ei ole oikein mitään tekemistä tällä hetkellä. No, tilanne muuttui aika nopeasti, sillä nyt on suoritettavana neljä kurssia itsenäisesti, ajokortin teoriakoe on perjantaina, yksi kustomointityö on edelleen tekemättä ja maanantaina alkaa työt. Vielä pitäisi ennen inssiäkin ajella mahdollisimman paljon ja näihin ajotunteihin menee aina se pari tuntia illasta. Tää työmäärä ei kuitenkaan onneks tunnu yhtään pahalta vaan oon ihan ilonen siitä, että taas on jotain pakollista tekemistä päiviä rytmittämässä. 
Mä haluaisin viedä tätä blogia paljon enemmän sellaseen arkisempaan suuntaan eli postailisin tänne ihan sekasin kaikesta mitä mun arjessa tapahtuu. Toisaalta en haluaisi, koska mä en haluaisi sisällön olevan liian sekavakaan. Mutta mä en tiedä mitä sitten jättäisin täältä pois ja millä linjalla pysyisin. Taidan siis ainakin kokeilla postata ihan vapaasti mistä mieli tekee, ja katsoa toimiiko se ollenkaan. Miltä tää teistä kuulostaa, tykkäättekö lukea yhteen aihealueeseen keskittyviä blogeja vai saako postauksia tulla ihan laidasta laitaan? Ite tykkään kummastakin, mutta kuitenkin ehkä jälkimmäinen vie jopa voiton. 
Ensimmäistä kertaa siis uskaltaudun lisäämään tänne ratsastuskuvankin! Tosin eihän mulla aikaisemmin oo kuvaajaakaan ollut mukana tallilla, joten ei näitä kuvia oo ollut olemassakaan. Onneks kaveri lähti kuvaamaan niin näkee vähän miltä siellä selässä oikeasti näyttää ja miten se ratsastus sujuu. Kuvassa näkyvään poniin oon tykästynyt nyt hirveesti, ja jokasen tunnin tällä sympaattisella tammalla oonkin viimeaikoina mennyt. 
Postausten lopettaminen fiksusti on mulle aina ihan kamalan vaikeeta. Ehkä nyt vain totean yksinkertaisesti heipat ja toivotan edelleen hyvää kevättä kaikille <3

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo kuva!♥Ja ainakin omasta mielestäni on mukavaa lukea laidasta laitaan^^Onnea inssiin!;)

    VastaaPoista