4.5.2016

Stockholm

IMG_3559
Viime viikon torstaina suunnattin Oonan ja Kiiran kanssa olympiaterminaalin kautta laivalla Ruotsiin! Omalle kohdalle pieni loma kavereiden kanssa tuli täydelliseen kohtaa, sillä mä olin ensimmäisestä työviikosta ihan todella uupunut. Jäinkin siis myös siitä syystä kumpanakin iltana baarin sijasta nukkumaan, mikä ei kyllä jälkeenpäin hyvien unien jälkeen yhtään kaduttanut.
Perjantaina saavuttiin Tukholmaan, josta otettiin metro keskustaan. Kuvailtiin kauniissa "puistossa", käveltiin vanhassa kaupungissa, tehtiin muutamia ostoksia ja käytiin syömässä kahvilassa todella hyvät ateriat ennen laivalle takaisin lähtemistä. Syömässä ollessa vaan sattui niin inhottavasti, että kaverin kännykkä onnistuttiin varastamaan suoraan meidän silmien alta. Ei oltu osattu ollenkaan varautua tollaseen tai pahemmin edes ajatella, että noinkin se varkaus voi tapahtua. Siinä sit hetki soiteltiin poliisille ja kotiin, ja tietenkin huonoilla fiiliksillä suunnattiin takas laivalle. Onneks nyt tietenkään koko matkaa tollanen ei pilaa, mutta tosi tyhmä ja huijattu olohan siinä jonkin aikaa oli. Laivalla syötiin vielä buffetissa myöhemmin illalla (ruoka oli ihan ookoota), shoppailtiin viimiset ostokset tax freestä ja vietettiin yö sitten joko siellä baarissa tai nukkumassa. 
IMG_3564 IMG_3531 IMG_3428 IMG_3400 IMG_3420
Mä sain ajokortin vihdoin maanantaina ja oon ollut niin ilonen asiasta! Äskenkin käytiin Santerin kanssa ajelemassa ja ottamassa kuvia, jotka mä julkasen täällä pian. Huomenna on vapaapäivä töistä ja suunnataan kaverin kanssa tallille. Toinen asia ajokortin ohella, mikä on pitäny hymyn aika tiiviisti huulilla, on ollut toi auringon ja lämmön suuri määrä ulkona nyt lähipäivinä. Kesä on selvästi lähellä enkä mä malttais odottaa, vaikka mitään kummosia suunnitelmia ei vielä ookkaan. Onko teillä ? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti